  • Data: 2009-08-11 05:05:53
    Temat: Re: Getin, brak jednodniowej
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Valdi.Pavlack napisał(a) w wiadomości: ...
    >"Krzysztof" news:h5pthh$2qbr$1@news2.ipartners.pl

    >http://www.bankier.pl/wiadomosc/Fiskus-nie-chce-pod
    atku-z-lokat-1998789.html

    Obecny rząd puścił kiedyś przeciek o możliwości co najmniej zawieszenia
    belkowego. Były też propozycje zawieszenia "selektywnego". Nie wypada teraz
    ostro zwalczać takich ofert.
    Na polisolokaty już wcześniej przymykano oko.
    Co najwyżej zmiana ordynacji podatkowej czyli zaokrąglanie podstawy i podatku
    do 1gr spowoduje zmianę max wartości takich lokat z 13tys do 130zł.
    A może to niewielka pozycja we wpływach do budżetu?
    A może decyzje o podwyzkach innych podatków już zapadły więc na te drobniaki
    fiskus machnął ręką... :(

    >A i jeszcze jedno. I jeżeli nie jest tak źle to czemu np. Noble czy Getin
    >ograniczyły swoim klientom możliwość zakładania lokat antybelkowych?
    >Zapchali się kasą?

    Niedawna widziałem zestawienie, że Noble był bankiem o najniższej wypłacalności.
    Zapewne się to zmieniło. Inne powody podali koledzy.
    Arek