  • Data: 2015-02-09 19:04:51
    Temat: Re: GetinOnline / OpenOnline - nowy serwis, to nowe umowy?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dominik & Co" napisał w wiadomości
    Dnia 09.02.2015 a...@w...pl <a...@w...pl> napisał/a:

    >TABLET TO USŁUGA. Zakarbowałem w pamięci.

    No, patrzac na te nowe systemy operacyjne, gdzie nabywca nie dostaje
    roota,
    system robi co chce producent, to sobie mozna zadac pytaniem kto tu
    jest wlascicielem,
    co wlasciwie kupil nabywca, a w dalszej czesci dojsc do wniosku, ze to
    bardziej usluga jest.

    A w jeszcze dalszej ... to nawet dwie uslugi sa, ta druga to
    dostarczanie reklam do frajera :-)

    J.