  • Data: 2011-05-21 15:42:32
    Temat: Re: Getinonline przedłużenie wspólnej
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "XYZ" <j...@m...bin> napisał w wiadomości
    news:ir861p$en7$1@news.onet.pl...

    > Dla wniosków złożonych przed 21 maja oprocentowanie zostało ustalone na
    > 5,39%. Wyższe będzie jedynie dla wniosków złożonych pomiędzy 21 a 23 maja.

    Hmm - jestes pewien ?, bo ja bym to interpretowal inaczej :)
    ----------
    Informujemy, że do dnia 20 maja 2011 r. zostało założonych 37 250 Lokat
    Wspólnych, w związku z tym w dniu 21 maja 2011 r. Bank ustala oprocentowanie
    na poziomie 5,39%.
    Jednocześnie z przyjemnością zawiadamiamy, iż oferta Lokaty Wspólnej została
    przedłużona do dnia 23 maja 2011 r. To dodatkowy czas na złożenie wniosku i
    osiągnięcie wyższego oprocentowania na lokacie.

    Ostateczne oprocentowanie Bank ustali dnia 24 maja 2011 r. po uwzględnieniu
    liczby wszystkich wniosków złożonych od 16 maja do 23 maja 2011 r.
    Z powyzszej tresci raczej bym wnioskowal ze zostanie
    podniesione oprocentowanie wszystkich dotychczasowych lokat
    a nie tylko wnioskow zlozonych od 21 do 23.
    To by sie "marketingowo" IMHO kupy nie trzymalo i dlaczego niby
    "spoznialscy" mieliby skorzystac
    na plecach tych ktorzy wypracowali stan licznika ? :D