  • Data: 2009-10-31 19:36:50
    Temat: Re: Gorąca prośba
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Budzik" 3...@b...poznan.pl

    > słwo daje - ja chyba w wielkopolsce nie mam pojecia jak sie
    > w Białym stoku zyje.
    > Dostałes mandat, a potem ten policjant ktory ci go wypisał,
    > dał ci do reki 200zł zebys sobie go zaplacił???

    Panowie -- nie podniecajcie się. :)

    Skupcie się na tym, co uczynić, aby komornik podał mi numer konta,
    na które będę mógł przelać równowartość mandatu powiększoną o dolę
    komorniczą. :)

    Twoją ciekawość zaspokoję, ale proszę, abyście skupiali się na tym,
    co istotne, nie zaś na zamierzchłej przeszłości -- zwrot kosztów
    mandatu nastąpił dawno, o czym kiedyś pisałem. :) Teraz jest
    aktualne zapłacenie komornikowi. :) (albo olanie komornika
    i zapłacenie bezpośrednio stosownemu urzędowi)

    Policjant w Rajgrodzie wypisał, a policjant w Białymstoku zapłacił,
    ale nie do ręki, bo i ja nie jestem chamem z wiochy, i policjant
    nie jest takim chamem. Przelał mi na moje konto osobiste . :)

    I aby było jasne -- nie łamałem kołem (ani fortuny, ani kierowniczym
    ani nawet kółkiem różańcowym czy kołem gospodyń wiejskich) i nie
    straszyłem spaleniem na panewce. ;) Po prostu dobre obyczaje zwyciężyły. :)

    > Normalnie ROTFl tygodnia.

    No tak -- ale zauważ, że nie było do ręki. :)

    > A co do pytania - nasuwa mi sie jedna rzecz - nie mozesz obecnie zaplacic
    > tego mandatu tak jak miałes go pierwotnie zaplacic, komornikowi przesłac
    > potwierdzenie zaplaty i niech spada, skoro nie masz zadnego długu?

    Też o tym myślę. :)
    Ostatecznie społeczeństwu jest obojętne, czy ten cwaniak dostanie swoją
    dolę (za pracę, której nie chce wykonywać) czy nie dostanie. :)

    -=-

    Ktoś tu pisze, że o tej porze dnia nie śpi się. A ja mam pytanie -- czy jakieś
    prawo nakazuje mi, abym nie spał w tym czasie? Komornikowi nakazuje -- US
    pracuje nie w godzinach 08-10, ale znacznie dłużej. W poniedziałki nawet
    chyba do 17 godziny. :) Mam opłacić mandat czy mam zrywać się w środku
    [czasowym] nocy? :)

    A już na pewno o tej porze przeciętny człowiek albo uczy się, albo
    pracuje, jeśli nie śpi. :) Dlaczego więc komornik (sługa narodu -- także
    tego człowieka sługa, od którego ma wziąć pieniądze) wyznacza tak niewygodne godziny?
    :)

    Ja nie jestem dłużnikiem komornika, ale narodu, którego jestem taką samą
    częścią, jaką jest ten komornik. :) To nie jest dług prywatny -- ja nie
    jestem dłużnikiem komornika a komornik nie jest moim wierzycielem. :)

    -=-

    Jakiś policjant zabrał dziewczynę (studentkę) do izby wytrzeźwień (dziewczyna
    była pijana) gdzie ją zgwałcił, uznając, że osobie, która podpadła społeczeństwu,
    nie przysługują prawa. :) Policjant trafił za kratki -- ZTCP. A piszę to
    dlatego, aby zauważyć, że bez względu na to, czy mam zapłacić karę, czy
    odebrać nagrodę -- jestem nadal obywatelem, którego nie wolno karać
    dodatkowo nakazem zrywania się przed świtem z łóżka. :) (chyba, że
    jakiś stosowny sąd tak właśnie orzeknie, że mam płacić w tych
    godzinach; wówczas zechcę mieć ten wyrok na tak zwanym piśmie)

    Nie kwestionuję potrzeby zapłacenia, ale kwestionuję zasadność kary
    dodatkowej, jaką jest wstawanie w czasie, w którym normalnie śpię. :)
    Co wówczas, gdy mandat będzie płaciła superlaska, której ów komornik
    zaproponuje: ,,w czasie płacenia ma pani dać się przelecieć przez mnie''? :)

    Dziewczyna będzie musiała spełnić prośbę? :)
    Ostatecznie jest winna, i to podwójnie!
    Przekroczyła dozwoloną szybkość i nie zapłaciła kary na czas...

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'