  • Data: 2006-02-03 09:55:48
    Temat: Re: Gratulacje lobby bankowemu
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <drpo9a$n5c$1@inews.gazeta.pl>, PB wrote:

    > Uściślijmy.
    > Rozmawiamy o emerytach, którym listonosz nie przynosi juz pieniędzy do domu, a
    > ZUS przelewa na konto.
    >
    > Różne internetowe mBanki odpadają na starcie.
    > Do bezpłatnego prowadzenia dodać trzeba bezpłatne wypłacanie gotówki.
    > Zdecydowanie najlepiej w pobliskim oddziale, ewentualnie w pobliskim
    > bankomacie.
    >
    > Proszę o choć jeden bank spełniający wymagania emeryta.

    Przyjrzyj się ofertom banków spółdzielczych. Moja mama ma konto w
    jednym z nich. Nie ponosi żadnych opłat. Bank i bankomat ma niecały km
    od domu. Karta do bankomatu bezpłatna, w bankomacie wypłaca pieniądze,
    pobiera wyciągi, sprawdza saldo. Naturalnie to samo może zrobić
    przy okienku. Nie może oczywiście płacić tą kartą,
    a liczba bankomatów, z których może korzystać wynosi pewnie ze sztuk
    4, ale bogata sieć nie była twoim założeniem, a i przeciętnemu
    emerytowi do niczego nie jest potrzebna.

    Renata