  • Data: 2003-08-30 22:41:21
    Temat: Re: HELP - jak zalogowac sie do BPH@Sezam?
    Od: Witold Przygoda <w...@p...niesmieciconet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jurek Zielinski <j...@t...debica.pl> wrote:

    > Ależ to nie ma nic do rzeczy - srebrny czy nie działa tak samo
    > idiotycznie.

    Chodzi mi o to, ze wczesniej nie mialem tej uslugi, a "nabylem"
    ja wraz z sezamem srebrnym (tak naprawde chodzi mi o mastercard,
    ale jesli nie uda mi sie uruchomic sezamu to po otrzymaniu
    MC od razu przeniose sie gdzie indziej...).

    > Jak mniemamm instalujesz VM microsoftu? Skąd ściągałeś?

    HelpDesk podaje link do stron DoctorQ, ktory od lat pisze oprogramowanie
    dla BPH. Podobno dla Sunowskiej Javy soft jest juz gotowy i za miesiac-dwa
    bedzie wdrozony. Ale ja tyle nie mam zamiaru czekac :(

    > Pewnie zostały ci jakieś smiecie z Sunowskiej javy w rejestrach IE.

    Byc moze, ale bez jaj - czy ja jako uzytkownik mam dochodzic co
    zostalo w rejestrach, bo logowanie nie dziala?...

    wp