eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiHakerzy ukradli jej 3 350 zł - bank nie uznał reklamacji!Re: Hakerzy ukradli jej 3 350 zł - bank nie uznał reklamacji!
  • Data: 2008-07-30 16:01:29
    Temat: Re: Hakerzy ukradli jej 3 350 zł - bank nie uznał reklamacji!
    Od: Pogo <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Adam Płaszczyca wrote:
    > On Wed, 30 Jul 2008 13:58:29 +0000 (UTC), "Seba"
    > <b...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    >
    >> jest trojan, ktory wkleja w strony www bankow (rowniez citi) okienko z prosbą
    >> o podanie kodu do obsługi telefonicznej - pani ta musiala podac kod, w innym
    >> wypadku nie doszloby do wyprowadzenia pieniedzy z konta (kazdy nowy odbiorca
    >> musi byc potwierdzony haslem sms lub aktywowany przez automatycznego bankiera
    >> na podstawie wlasnie tego kodu). tak wiec pretensje moze miec raczej do
    >> siebie...
    >
    > W Citi podajesz pełny kod. Wystarczy, że ktoś sie wepnie w linię. OD
    > razu dodam - pracownik centrali telefonicznej może to zrobić bez
    > żadnego problemu.

    Z tego co wiem poszkodowana uzywa kodow sms do autoryzacji przelewow.
    Telefon miala przy sobie na wakcjach. Po powrocie pieniedzy juz nie bylo
    na rachunku. Co mozna zrobic dalej w tej sytuacji? Wiadomo do kogo
    trafil przelew, bank odrzuca reklamacje? Co proponujecie?

    Pozdrawiam
    Waldek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1