  • Data: 2007-02-08 10:50:23
    Temat: Re: Hakowanie Nordei :)
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    witek wrote:
    > "Paszczak" <s...@h...pl> wrote in message
    >>
    > Nie.
    > Czasami tylko wstyd mnie ogarnia, że takie głupie sposoby zarobku w ogóle
    > polakom przychodzą do głowy.

    Weź człowieku wyluzuj i przeczytaj jeszcze raz główny post a nie idziesz
    w zaparte bez opamiętania. Gdzie ktoś napisał, że to jest sposób na
    zarabianie? Poza tym niech ktoś najpierw wykona 100 000 przelewów na
    których zarobi te 200zł to jest według Ciebie co? Biznes życia? A sprawę
    można potraktować tak jak prawo - jeżeli coś nie jest zabronione to nie
    widzę żadnego problemu. I nic tu nie mają do rzeczy żadne moralności,
    etyki etc. Jakby bank był naprawdę lotny to ktoś z banku, który śledzi
    grupę powinien puścić monit do ludzi odpowiedzialnych za regulamin/toip
    i powinni to wyprostować. Ot i wszystko.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski