  • Data: 2009-06-04 07:56:34
    Temat: Re: Hihihihistoria
    Od: "\\n" <n...@m...xy> szukaj wiadomości tego autora

    Jerzy Olszewski pisze:
    > "Ministerstwo Obrony Federacji Rosyjskiej umieściło na swojej oficjalnej
    > stronie internetowej tekst, w którym odpowiedzialnością za rozpętanie II
    > wojny światowej obarczono Polskę.
    >
    > Tekst ukazał się w dziale "Encyklopedia Wojskowa", w rubryce "Historia -
    > przeciwko kłamstwu i fałszerstwom". Jego autorem jest pułkownik Siergiej
    > N. Kowalow z Instytutu Historii Wojennej Ministerstwa Obrony FR."

    Widać serial o przygodach Franka Dolasa w Rosji uchodzi za dokument ;-)

    W każdym razie układa się to w jakąś całość:
    1. Polska ponosi winę, za rozpętanie IIWW
    2. Polska ponosi winę za zagładę żydów: http://www.rp.pl/artykul/310528.html
    3. Polska zagrabiła majątek zamordowanych żydów:
    http://www.rp.pl/artykul/2,315135__Polacy__oddajcie_
    miliardy_.html

    Czekamy na dalsze "fakty" na froncie walki o "odkłamywanie" historii...

    --
    Kiej wypiję flaszą wina - zaraz u mnie insza mina,
    i ochota do śpiewania wnet mnie bierze i do grania