    From: Robert <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Historia BZWBK w Internecie - czas sie z nimi rzstac
    Date: Tue, 11 Jun 2002 15:40:14 GMT

    AMRA wrote:

    >Co nie zmienia faktu, ze wole miec ograniczona funkcjonalnosc, niz historie
    >za 3 miesiace - bo wtedsy - co drukowac je sobie i przegladac??
    >A mialo byc bez papierkow...

    W Inteligo można sobie zachowywać te pliki html co przysyłają mailem
    co miesiąc. Ja tak od początku robiłem, nie będąc nawet świadomy, że
    może mi się to przydać. Zgadzam się jednak, że jest to wysoce
    niewygodne i ograniczenie historii do 3 miesięcy jest bardzo poważną
    wadą. Bardzo często zdarza mi się (np. przy rozliczaniu delegacji)
    potrzeba sięgnięcia bardziej wstecz. Dlatego wszelkie "ważne" przelewy
    dokonuję z Lukasa, gdzie historia jest w pełni funkcjonalna i można
    zawsze wziąć za 1zł potwierdzenie z pieczątką. Wydruk ramki też
    wiarygodnie wygląda, mój US łyka bez zająknięcia.