  • Data: 2011-09-06 23:05:35
    Temat: Re: Hocki w EB
    Od: Krystek <s...@k...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    2011-09-06 13:40, Eneuel Leszek Ciszewski wysłał(a) wiadomość:
    > Najtrudniej pogodzić się z tym, że ile razy chcę dać szansę
    > Aliorowi, tyle razy tracę czas -- choćby wczoraj chciałem
    > tam wpłacić paręset złotych... Lazłem piechotą, dookoła była
    > przepiękna pogoda, żal serce ściskał, bo w taką pogodę człek
    > myśli o wyrwaniu się poza aglomerację, ale że miałem przy sobie
    > makulaturę, więc wytrwale podążałem do tego marmuru... Wewnątrz
    > spotkałem dosłownie tłum ludzi... I uznałem, że do zachodu słońca
    > nie zdążę... ;)

    Byłeś w kamienicy na rogu? Zerknąłem na listę placówek i ta, przy
    rozkopanej ulicy jest dłużej czynna, niż w zrewitalizowanej kamienicy.
    Może warto było udać się pod Lipy? A tak swoją drogą, to czy obsługują
    Ciebie Bankierzy Klienta Zamożnego czy Bankierzy Klienta Indywidualnego? ;)

    To z Ciebie niezły rentier jest...

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/