  • Data: 2010-08-06 07:58:18
    Temat: Re: I poda....
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "paranoix" i3gave$5d7$...@n...onet.pl

    4

    > Z tego co wyczytałem, niczym się nie ryzykuje, więc chyba warto spróbować :)

    Czasem się ryzykuje -- czyli najcenniejszym
    (obok kobiety lub po kobiecie) dobrem. :)
    Założenie konta zawsze trwa, czasami wiąże
    człowieka jakoś na ,,kilka chwil'', a przeca
    z tych chwil składa się życie -- dar wcale
    nie bezwartościowy...

    Jak to ksiądz-teolog Leszek Struk zauważył: Niech każda
    zajmie mu tylko pięć minut. Bóg nie może ukarać surowo
    za takie pięć minut, zaś Eneuel straci wszystko (całe
    swoje życie) w tych pięciominutowych odcinkach.

    I tutaj widać wyraźnie opiekę Boską -- takim Strukiem
    Bóg ostrzega przed traceniem pięciominutówek, pokazując,
    że tym sposobem można stracić wszystko. Struk to jakby
    szczepienie ochronne.

    -=-

    Można by sprawę postawić bankowi jasno:

    -- jeśli dostanę iPod, otwieram konto;
    ale
    -- jeśli nie dostanę iPoda, nie otwieram konta. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'