  • Data: 2011-05-06 20:58:49
    Temat: Re: IDEA Lokata Nr 1 dla właścicieli - przypomnienie
    Od: Ya <Ya@_nospam_.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 6 May 2011 22:34:43 +0200, cef napisał(a):

    > A to ciekawe, bo bo w regulaminie wymagają tylko skanu ewidencji.
    > W mailu potwierdzającym dostałem też wymaganie złożenia oświadczenia, ze DG
    > nie jest zawieszona.
    > Dodatkowo zwóciłem uwagę, ze na stronach wymagają NIP i REGON co jest
    > niezgodne z wymaganiami regulaminu.
    > Bank odpowiedział, że "oświadczenie nie jest już wymagane, w związku, z
    > czym informacja zawarta w mailu jest błędna i zostanie usunięta. Dziękujemy
    > za zwrócenie uwagi" Ale wymagań NIP i REGON nie usunęli ze stron.
    >
    > Wysłałem mailem sam skan z EDG i mam 8,05%.

    Nie wiem o jakim regulaminie piszesz, bo w regulaminie
    Lokata_Nr_1_dla_Wlascicieli_Firm_regulamin.pdf
    jest wymagane coś takiego: ...jako spełnienie warunku udokumentowania faktu
    prowadzenia działalności .... jest przesłanie(...)skanów: wpisu do
    Ew.dzial. Gosp., nadania numeru REGON, oraz zaświadczenia NIP a nie tylko
    wpisu do ewidencji. Nie ma też nic o żadnym oświadczeniu o nie
    zawieszeniu, w takim razie tego nie trzeba składać.
    Ya.