    From: "pierwek" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: III filar - prosze o wady, musze komus odradzic
    Date: Mon, 9 Jun 2003 09:32:28 +0000 (UTC)

    > Mam tez jeszcze jednpytanko, jesli znajomy juz wplacil tam I rate, czy
    jest
    > mozliwosc odzyskania tej kasy?

    Mniej straci jak sobie odpuści i machnie ręką na tą jedną ratę.

    > Z tego co pamietam to jesli zrezygnuje do
    > dwoch lat to wszystko przepada, moze jest inaczej???

    Na pewno nic nie dostanie

    Ja wpłaciłem już ok. 2000zł a na koncie mam 173zł - ostatnio przyszedł
    wyciąg.
    Z tym że to moje ubezpieczenie to jest na życie + dożycie (emerytura).
    Dlatego tracę szybciej niż inni.

    Zastanawiam się co mam z tym fantem zrobić. :(

    pozdrawiam

    P.

    ps. Mnie też się zapytała o radę szwagierka co ma zrobić... ale jak już
    wpłaciła pierwszą ratę. Nawet chyba nie zadzwonili żeby zapytać dlaczego
    już nie wpłaca kasy.
    Poszłą za moją radą.