    From: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: IKE
    Date: 10 Sep 2004 16:23:01 GMT

    In article <chsj9n$14t$1@atlantis.news.tpi.pl>, Salvador wrote:
    > Pani Renato
    >
    > Na dzien dzisiejszy zwolnienie od podatku Belki jest, ale kto nam
    > zagwarantuje ze tak bedzie za lat 5 czy 10, lub kto nam zagwarantuje ze
    > bedzie to 19% jak jest dzis, a nie mniej. Przypominam, ze Belka wprowadzil
    > podatek w wysokosci 20%, a niedawno zostal on obnizony o jeden procent.

    A zagwarantuje Pan, że warunki się zmienią? A ten super produkt
    Ampliko gwarantuje pewny i atrakcyjny dla klientów zysk za 5 czy 10
    lat?

    > Co do przedstawiania sie, to wyslalem wczesniej rowniez Pani maila, w ktorym
    > byly moje dane. "Salvador" jest tylko moim nickiem. Pod nickiem wiekszosc
    > osob udziela sie w necie.

    Przykro mi, ale od nikogo nie dostałam maila w sprawie IKE.
    A nie, dostałam, od koleżanki, która zapytuje: "Zapisujesz się do
    IKE?"

    > Pozdrawiam serdecznie
    > Dariusz Strawa
    > Salvador :-)

    Renata

    PS Żeby nie zbaczać z tematu, zamykam ze swojej strony kwestię
    przedstawiania się i produktów Amplico. Nadal chętnie poczytam posty o
    IKE.

    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę