  • Data: 2003-07-25 16:10:43
    Temat: Re: IMPORT, EKSPORT - nowe możliwości ING BankOnLine!
    Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Już byłem przy "nadziei", ze chodzi o transfery zagraniczne.
    >
    > A tu taki "cud techniki":-(

    Nie wiem skad ten grymas na twarzy :)) Chyba nie wiesz jakie możliwości daje
    OFX :) Osobiscie korzystam ze standartu od pewnego czasu, pomijając już wytwory
    ala Microsoft Money które na codzien mnie nie interesuja, to pozostaje
    najważniejsza kwestia XML a co z tym idzie nieprzebrane mozliwosci. Generalnie
    skladnia ofx jest przejzysta i nie trzeba znać sie na niczym innym niż html-
    u ;) zeby umieć zrozumiec jego postać. A w praktyce daje to czego wcześniej nie
    bylo. Swobodny przeplyw informacji o stanie mojego konta. W moim przypadku -
    Prowadze dosyc duza siec osiedlowa, tego typu rozwiazanie ma kluczowe znacznie,
    poniewaz w koncu mogłam rozpocząc faktyczną automatyzacje podłaczania i
    odłączania niewierzących w instytucje abonamentu użytkowników :)
    W praktyce odbywa się to na przydzieleniu numeru klienta który jest wpisywany
    przy przelewie a nastepnie co powien staly okres uaktulaniane sa pliki z
    wyciagami w bazie i na podstawie tego system automatycznie rozpaznaje kto
    zaplacil i nie.. a potem juz tylko "Inter-niet". A co to daje
    kazdemu "szaraczkowi", możliwość robienia właściwego "ebiznesu" (aukcje,
    przelewy) dzięki temu można zautomatyzować wszelkiego rodzaju transakcje. A jak
    to zrobić? Zlecić jakiejś firmie lub poprostu poczytać pare książeczek np o xml-
    u i sposobach oprogramowania jego (w dowolnym jezyku programowania) to
    gwarantuje ze nawet osoba przeciętnie znająca javascript i html-a mogłaby
    zrobić z tego jakiś pożytek.

    Celinka
    ps. W moim przypadku była to java + skrypty bashowe + jdbc

    Celinka