    From: krzysztofsf <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: INFOLINIA Millenium 0801-331-331 ZŁODZIEJE
    Date: Wed, 19 Sep 2007 12:42:47 -0700

    On 19 Wrz, 20:46, Wojciech Nawara

    > Co to za porównanie? A na międzystrefowe opłaca Ci się bardziej dzwonić
    > z socjalnego?

    Nie. I nigdy na nie nie dzwonie.
    Na infolinie jestem zmuszany przez roznych uslugodawcow coraz
    czasciej, czesto nie majac innej alternatywy.

    Wybrałeś sobie taryfę odpowiednią do ODBIERANIA połączeń i
    > sporadycznych połączeń wychodzących i masz pretensje, że połączenia są
    > drogie...

    Wspomnialem, ze to samo dotyczy pakietu standardowego.

    Pozatym, pomijajac w pelni darmowe 0800, kiedys 0801 laczyly glownie
    za cene pojedynczego impulsu, lub za cene rozmowy lokalnej, dzielona
    na pol, pomiedzy infolinie, a dzwoniacego.
    Infolinie wspomnianego w rozpoczynajacym watek typu zaczely wypierac
    cytowane przezemnie stosunkowo niedawno, chyba od czasu, gdy tpsa
    zaczela wprowadzac oslawione 0300.