eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiINFOLINIA Millenium 0801-331-331 ZŁODZIEJERe: INFOLINIA Millenium 0801-331-331 ZŁODZIEJE
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!news.i
    nternetia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.belwue.de
    !news.tiscali.de!tiscali!newsfeed1.ip.tiscali.net!proxad.net!feeder1-2.proxad.n
    et!64.233.178.134.MISMATCH!postnews.google.com!g4g2000hsf.googlegroups.com!not-
    for-mail
    From: krzysztofsf <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: INFOLINIA Millenium 0801-331-331 ZŁODZIEJE
    Date: Wed, 19 Sep 2007 12:46:46 -0700
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 22
    Message-ID: <1...@g...googlegroups.com>
    References: <fcr8i9$r0e$1@atlantis.news.tpi.pl><fcrehq$mf4$1@news.onet.pl>
    <fcrl5u$hfk$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@5...googlegroups.com>
    <s...@a...kjonca>
    NNTP-Posting-Host: 213.155.177.201
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1190231206 14971 127.0.0.1 (19 Sep 2007 19:46:46 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Wed, 19 Sep 2007 19:46:46 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <s...@a...kjonca>
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Opera/9.20 (X11; Linux i686; U; pl),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: g4g2000hsf.googlegroups.com; posting-host=213.155.177.201;
    posting-account=ps2QrAMAAAA6_jCuRt2JEIpn5Otqf_w0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:426076
    [ ukryj nagłówki ]

    On 19 Wrz, 19:34, Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Dnia Wed, 19 Sep 2007 10:18:50 -0700,
    > osoba podpisana: krzysztofsf <k...@w...pl>
    > napisała:
    > [...]
    >
    > > Sadze, ze tpsa promuje ta forme infolinii, zeby wymusic na posiadaczak
    > > pakietu socjalnego, a przede wszsystkim dawwnego lanu standardowego,
    > > rezygnacje z tych planow z naliczaniem 3-minutowym.
    > > Przy powyzszej formie infolinii minuta polaczenia kosztuje tyle, co 3
    > > minuty (1 impuls).
    >
    > Powiedzcie mi, co wy właściwie załatwiacie przez telefon, że was tak
    > boli ?

    Citi - aktywacje kart i definiowanie kont do mediow.
    Mbank - tez trzeba czasem cos zalatwic.
    Inne banki - podobnie - glownie aktywacja kart czy uslug.
    Czasem reklamacja czy wyjasnienia jakiejs niezgodnosci.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1