  • Data: 2012-06-23 12:59:47
    Temat: Re: ING Awaria?
    Od: OldStefan <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik OldStefan napisał:
    > Dzwoniła do mnie znajoma z prośbą o pomoc. Pilnie musi skorzystać z
    > pieniędzy w ING. Jest w drodze samochodem, bez pieniędzy ...Żaden
    > bankomat " nie wydaje gotówki", wejście z internetu jak widzę zblokowane
    > i piszą o awarii. Macie jakieś informacje? Kiedy można się spodziewać i
    > czego? Gdzie to sprawdzić -jej nie udało się dodzwonić do nich...
    >
    > OldStefan
    Tragedia ..Ta znajoma jedzie samochodem z dziećmi bez gotówki, poza tym
    miała dokonać kilku pilnych wpłat obcym ludziom... Boję się nawet jej
    zasugerować,że to może być poważna sprawa...bo jeszcze na drodze krzywdę
    sobie zrobi
    Szybkie pytanie bom laik....czy to nie może taki obrót przyjąć [tfu na
    psa urok! oby nie!]
    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Wielka-awaria-w-angi
    elskich-bankach-Klienci-sa-wsciekli-2577072.html

    OldStefan