  • Data: 2003-06-30 08:59:04
    Temat: Re: [ING BSK] karta w euro
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dave "
    > Interesujaca informacja. Od ponad roku zwracam uwage na pbb ze w polskim
    > systemie bankowym brakuje takiego produktu. Karta w ING bylaby chyba
    strzalem
    > w dziesiatke - rachunek w Euro jest tam bezplatny, dosc dobrze
    oprocentowany,
    > a w dodatku mozna miec podglad przez siec. Ciekawe kiedy beda jakies
    > szczegoly oferty. Jak widac ING tonie na polu ROR gdzie kolejne posunieca
    > zdyskwalifikowaly calkowicie ten produkt

    chyba tez sie zachęcę - mam trochę EUR na a'vista w Fortisie a tak waluty
    maja teraz 0%
    przeniosę je może do ING jeśli to co piszesz jest prawdą
    natomiast co do ROR-a to trzeba sie było załapać na taryfę-0 zero opłat
    a konto na drobne wydatki kartą całkiem dobre. jak brak to zasilane
    przelewem
    tego konta kolejne posuniecia na szczescie nie skasowaly, tylko nowych juz
    nie otwierają ;-)
    *** blad ***