eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiING Bank ŚlaśkiRe: ING Bank Ślaśki
  • Data: 2008-07-19 19:21:45
    Temat: Re: ING Bank Ślaśki
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Krzysztof Halasa pisze:
    > To akurat normalne i wszystkie banki tak robia, choc niekoniecznie
    > musza sie tym chwalic. Klientowi nic do tego, dla niego karta
    > przestaje istniec w momencie jej zwrotu/zastrzezenia/zablokowania
    > autoryzacji.

    Nieprawda. Karta przestaje zniknac kiedy jej rachunek zostaje zamkniety
    co dla klienta ma duze znaczenie np. przy ubieganiu sie o kredyt (wpis w
    BIK), a taka niezamknieta karta moze zmniejszac zdolnosc.

    Zreszta bank przyznal sie do bledu i jednoczesnie przyznal, ze wina lezy
    po ich stronie, a dokladnie po stronie pracownika, ktory 'zapomnial'
    zaznaczyc w systemie ze karta ma byc zamknieta (podobno zaznaczyl tylko,
    ze nie chce karty na kolejny rok).

    Niebawem to wszystko zweryfikuje, bo mam teraz tyle kart ile chcialem i
    czekam jeszcze na ostatnie aktualizacje (zamknietych KK) i wystepuje do
    BIK o raport.


    --
    Mithos

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1