  • Data: 2008-03-10 07:43:35
    Temat: Re: ING Bank Slaski i ich "bezpieczny" system
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 10.03.2008 chairon <c...@i...SKASUJ-TO.pl> napisał/a:

    > Tutaj akurat można by się zastanawiać. W sumie w innych bankach też
    > jedynie hasło jest maskowane, a identyfikator jest wyświetlany. Tutaj

    Nie, nie chodzi o logowanie. Chodzi o to, że przez cały czas korzystania z
    systemu na ekranie wywalony jest login - "Witaj iminaz1234!', który w
    przypadku haseł SMSowych (czy też raczej ich braku ;) stanowi
    'mniejszą połowę' całości tzw. 'zabezpieczeń'.
    --
    Samotnik
    Kosmetyki: http://www.pachnidelko.pl/