eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiING BankOnLine - "Nieudane logowanie"Re: ING BankOnLine - "Nieudane logowanie"
  • Data: 2004-11-13 18:21:03
    Temat: Re: ING BankOnLine - "Nieudane logowanie"
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    <j...@g...plbzdodat
    kow> napisal(a):
    >> Kiedyś było też tak (nie wiem, czy dalej ten idiotyczny zapis mają), że
    >> po trzech takich logowaniach płacisz 30 zł za wydanie nowego klucza. I
    >> nie ma zmiłuj i tłumaczenia, że to nie Ty. Fajnie, nie? Dlatego nie
    >> polecam tego banku do prowadzenia takiego zwykłego RORa, jest sto
    >> lepszych. Na plus jedynie spora liczba bankomatów na Śląsku.
    >
    > Już nie ma tej opłaty ;-) Zmieniasz wieć zdanie co do polecanie? ;-)

    To dobrze, będę się pewnie czuł wiedząc, że kolega, który podejrzał mój
    login, nie otrąbi mnie na 30 zł. ;)

    Ale nadal uważam, że jeśli chodzi o ROR dostępny via Internet, to BSK
    jest fatalny i ma do dupy interfejs. Te ichnie aplety javowe...
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1