    From: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ING Bankujesz-Kupujesz
    Date: Sat, 03 Jul 2010 19:38:15 +0200

    W dniu 2010-07-03 19:03, f pisze:

    > Użytkownik "MarekZ"<b...@a...w.pl> napisał w wiadomości
    >

    > Nie jesteś sam :-)
    > Ciekaw jestem czy jest jakieś podsumowanie ilosci klientów, czy w ogole ktoś
    > z czytelnikow tej grupy, coś tam sensownego , przydatnego kupił.
    > Ja kilka razy produkty oglądałem i nie znalazłem niczego atrakcyjnego

    Ja kiedyś już prawie zamówiłam domowe solarium. Tak się rozochociłam, że
    nie zauważyłam ile ja do tych punktów kasy jeszcze musiałabym dołożyć.
    Wychodzi na to, że te punkty to lipa, po prostu takie zachęcenie do
    zakupu za drogiego produktu.
    Zamknęłam teraz konto w ING Banku i całkiem zapomniałam o punktach. Ale
    pewnie i tak nie można nikomu przekazać.

    --
    animka