  • Data: 2009-05-12 13:00:12
    Temat: Re: ING Direct - wpłata gotówki na OKO
    Od: "LadyRoot" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mnie bardziej martwi to, że na pozycji "prowizje" jak nic zliczają się
    prowizje za przelewy z OKO na Direct.

    Napisałam zapytanie do banku i oto wspaniała odpowiedź:

    Szanowna Pani Dziękuję za odwiedzenie naszej witryny internetowej. W
    odpowiedzi na Pani maila uprzejmie informuję, iż w zakładce Szczegóły,
    widoczne są prowizje dotyczące bieżącego cyklu rozliczeniowego, które nie
    pomniejszają Pani salda dostępnego na rachunku. Dodam, że wysokość
    przedmiotowych prowizji jest prognozowana i może ulec zmianie w zależności
    od rozliczeń i transakcji jakie zostaną przeprowadzone na Pani rachunku.
    Dopier o na koniec miesiąca możliwe będzie określenie czego dotyczyły. Z
    poważaniem Katarzyna Wieczorek ING Bank Śląski S.A.

    To oni nawet nie wiedzą, za co mi naliczają prowizje? :O

    --
    LadyRoot

    The future is not what it used to be.