eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiING Maestro przedplacona - wyplata w Holandii - informacja › Re: ING Maestro przedplacona - wyplata w Holandii - informacja
  • Data: 2003-07-31 10:38:37
    Temat: Re: ING Maestro przedplacona - wyplata w Holandii - informacja
    Od: "kasza" <k...@2...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

    Dzis zmienilo sie saldo karty. Wyglada na to, ze przyszlo rozliczenie a
    wczesniej to byla tylko blokada (co nie zmienia faktu ze dosc sporo wyzsza
    od kursu). Nie wiem jaki wplyw na to miala moja wczorajsza wizyta w oddziale
    ;-)
    Ostatecznie: po tygodniu od wyplaty 10 euro kosztowalo mnie 45,84 co po
    odliczeniu prowizji daje kurs okolo 4,45pln/1euro.
    Tajemnica pozostaje fakt zablokowania wczesniej kwoty kilka procent wyzszej.

    --
    kasza