  • Data: 2004-07-27 20:50:57
    Temat: Re: ING czy ktos...
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    JaKi wrote:

    > Jak nie wysyla? Wysyla i to za darmo - wyjatkiem jest Taryfa 0

    Ja zamknąłem w październiku i wtedy na pewno bank nie wysyłał. Łaskawie
    pozwalał raz w miesiącu udać się do oddziału, gdzie mu to mogli wydrukować
    darmo.
    Jeżeli ktoś miał aktywne ING Bank online to nie dostawał wyciągów, chyba że:
    - miał(a) konto VIP za 30 zł/m-c
    - miał(a) żonę/męża współwłaścielkę(la) konta bez aktywnego bank online.
    Wtedy taka osoba osoba dostawała wyciągi.
    Było o tym wszystkim na grupie w zeszłym roku.

    Bogdan B.