eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiING i ich durne procedury [stali klienci]Re: ING i ich durne procedury [stali klienci]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!not-for-mail
    From: Rafal Franczak <franek@usun_to.kolorowe.krakow.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ING i ich durne procedury [stali klienci]
    Date: Wed, 08 Aug 2007 20:45:53 +0200
    Organization: AGH
    Lines: 33
    Message-ID: <f9d31o$f79$4@news.agh.edu.pl>
    References: <f9a8fh$mi6$1@achot.icm.edu.pl> <f9ak7t$ba6$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: franek.kolorowe.krakow.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.agh.edu.pl 1186598776 15593 87.239.57.82 (8 Aug 2007 18:46:16 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 8 Aug 2007 18:46:16 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 1.5 (Windows/20051201)
    In-Reply-To: <f9ak7t$ba6$1@news.onet.pl>
    X-Forwarded: by - (DeleGate/9.4.0)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:422528
    [ ukryj nagłówki ]

    Mithos napisał(a):
    >
    > Niestety : wiekszosc bankow w PL olewa swoich stalych klientow. Mnie
    > olal Multibank. Dlatego tez ogranicze konto do mBanku oraz Citi. Obydwa
    > bede mial darmowe, a ich funkcjonalnosc zapewnie prkatycznie wszystko
    > czego potrzebuje.
    >
    > Przynajmniej nie bede musial placic za kiepska obsluge i traktowanie jak
    > intruza.
    >
    >

    Nie tylko banki :-)

    Trynd i pranie mózgu na wewnętrznych szkoleniach są takie,
    żeby POZYSKAĆ klienta. I to jest mierzalne. I jak językiem minionej
    epoki "następuje dynamiczny wzrost" to jest dobrze.

    Marketoidom znana jest duża bezwładność obiektu klient. Jak coś go
    bardzo nie w k... to zostanie bo to najmniejszy wydatek energii.

    A działania które w efekcie zatrzymały klienta są trudno mierzalne i nie
    można na koniec miesiąca/kwartału gdy dzielą premie pokazać ładnych
    wykresów.

    I nie mam na myśli tutaj tej durnej ankiety przy rezygnacji z usługi ;-)

    Ja jestem pamiętliwym klientem. Jak jakiś bank olewał mnie gdy ja czegoś
    od nich chciałem jako student to teraz ja takie banki olewam.
    Wiem, że decyzji nie powinno podejmować się pod wpływem emocji
    ale czasem nie da się inaczej.

    Rafał

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1