eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiING - karykatura bankowości elektronicznejRe: ING - karykatura bankowości elektronicznej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Tomasz Opalski" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ING - karykatura bankowości elektronicznej
    Date: Thu, 27 Mar 2008 23:19:17 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 36
    Message-ID: <fsha1l$h42$1@inews.gazeta.pl>
    References: <47eabec7$1@news.home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: localhost
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1206659957 17538 172.20.26.240 (27 Mar 2008 23:19:17 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 27 Mar 2008 23:19:17 +0000 (UTC)
    X-User: okemot
    X-Forwarded-For: 212.76.49.229
    X-Remote-IP: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:442220
    [ ukryj nagłówki ]

    Dariusz Młyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > [...] Co jakiś czas klient jest
    > goniony do oddziału bo trzeba "coś uzupełnić". A każda wizyta w
    > oddziale to klęska niekompetencji.
    > Najczęstsza odpowiedź to nie my ale Katowice.
    >
    Generalnie to i oddział trzeba sobie umieć wybrać, bo mają dwa rodzaje
    placówek - duże, gdzie jak się nie trafi na jakąś orlicę /a tu trzeba mieć
    fart/ to można coś załatwić i takie mniejsze, gdzie nie mają dostępu do
    systemu i mogą, co najwyżej zadzwonić na infolinię.

    W tym mniejszym na przykład dowiedziałem się, że nie mogę złożyć wniosku o
    przeniesienie KK na podstawie wyciągów, bo nie ma takiej oferty, choć
    wiedziałem że jest.
    W dużym oddziale udało mi sie wniosek złożyć, choć przyznaję nie bez walki.
    Później się okazało, że moja radość była przedwczesna, bo wniosek został źle
    zarejestrowany w systemie i karty nie dało się aktywować /niefart - trafiłem
    na orlicę/. Zajrzałem więc do napotkanego oddziału. Znowu okazał się to być
    ten mały /oczywiście nie ten pierwszy/ i dowiedziałem się tylko tyle, że
    rzeczywiście karty nie da się aktywować. Spowrotem do dużego oddziau.
    A to nie koniec moich doświadczeń, jako nowego, ufnego klienta ING, bo
    wcześniej karta i PIN zostały wysłane na adres sąsiada. A później pomimo
    aktywacji po interwencji w dużym oddziale, KK nadal nie działała, bo nadal
    coś jeszcze było nie tak we wniosku.
    Wczoraj udało mi się w końcu wykonać moją nową kartą dwie transakcje i
    czekam z niecierpliwością, co będzie dalej, bo z całą pewnością da się coś
    jeszcze schrzanić. Tylko co?
    W systemie transakcji nie ma, ale to juz na p.b.b ktoś uprzedzał, że nie
    mają podglądu blokad, więc zaskoczony tym razem nie jestem :)

    Tomek


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1