    From: xbartx <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ING pobrał sobie kasę z ROR
    Date: Thu, 13 Aug 2009 10:39:49 +0000 (UTC)

    Dnia Thu, 13 Aug 2009 12:00:30 +0200, lleeoo napisał(a):

    > Witam
    > Miałem kartę kredytową w tym banku którą zamknąłem w grudniu 2008,
    > spłacona w całości. Sprawdziłem jeszcze w styczniu na koniec ostatniego
    > miesiąca rozliczeniowego czy wszytko ok i zapomniałem o niej. Ale
    > okazało sie że bank pobrał sobie ot tak w maju 2009 0,66zł z tytułu
    > odsetek z karty której nie miałem już 5mc. I te odsetki jestem jeszcze
    > jakoś zrozumieć ale jakim prawem bank sobie ot tak pobiera pieniądze z
    > mojego rachunku ??

    Skoro odsetki jakoś jesteś w stanie zrozumieć to znaczy wiesz za co one
    są? Jesteś pewnie, że zlikwidowałeś kartę? Może zeszła jakaś transakcja,
    której nie miałeś na ostatnim rachunku? Jaka była kwota spłaty na
    ostatnim rachunku? Co najwyżej przychodzi mi do głowy właśnie jakaś
    zabłąkana transakcja, ale to bank powinien szybciej poinformować, lub
    naliczyła się opłata roczna za wznowienie karty, bo za późno z niej
    zrezygnowałeś - tylko że na pewno nie naliczyliby Ci za to 2009,66 PLN

    > Jak z nimi walczyć?

    Nie mieć konta w banku w którym posiada się kk, albo jak już masz konto
    to nie główne na którym trzymasz swoje pieniądze.

    Xenocide