    From: "corner" <c...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ING - pomaranczowa karta kredytowa
    Date: Sun, 4 May 2008 19:00:12 +0200

    Użytkownik "Facet" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:fvkl8e$m6f$1@news.wp.pl...
    > Hej!
    >
    > Czy ktos ma te karte i moglby sie podzielic wrazeniami z jej uzywania? Co
    > jest dobrze zrobione, a co ING zespsulo?
    >
    > Czy to jest karta Visa czy Visa Electron bo nigdzie nie moge znalezc tej
    > informacji na stronach ING?

    To karta elektroniczna, autoryzowana kodem PIN. Mnie najbardziej boli
    strasznie dziwny sposób księgowania przez który czasami od dokonania
    przelewu do uzyskania na nowo dostępnych środków mija kilka dni. Ponadto
    podgląd internetowy aktualizuje się jak mu wygodnie, nie zawiera podglądu
    blokad w żadnej formie. To wady, które mi się wyryły w mózgu. Aha - może
    jeszcze idiotyczna procedura zamawiania karty przez Internet - chyba lepiej
    już iść do oddziału i sobie ją zamówić.