    From: ":-\(..." <...@m...il>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [ING] sesje elixir
    Date: Fri, 1 Jul 2005 19:15:49 +0200

    Użytkownik "Janusz - Vahanara" <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>
    napisał w wiadomości news:1lpy6vijb70g9$.dlg@vahanara.pl...
    > INGowski VIP jest obsługiwany prawie tak dobrze (bo bez gwarancji i
    > nieoficjalnie, kiedy nie ma natłoku zleceń), jak ja w darmowym
    > Volkswagenie, Raiffeisenie, czy mBanku?

    To trudno porównywać. Inny jest zakres oferty.

    Dla mnie ROR ING BSK jest darmowy, choć nieoprocentowany. Mam wszystkie
    bankomaty polskie bezprowizyjne. Obsługuje operacje zagraniczne. Prowizje od
    bankomatów zagranicznych są względnie niskie. Oferuje "talię" kart,
    kredytów.
    Podobnie jak mbank daje zadowalające odsetki na różnych kontach lokacyjnych.
    Jak jest potrzebny żywy człowiek to w dowolnym oddziale doradcy mnie
    obsłużą.
    Porównywanie ich do mlinki byłoby obraźliwe dla personelu ING BSK.

    Nie jest to zapewne najlepszy bank dla każdego mieszkańca Polski, ale na
    Śląsku jest bardzo powszechny, występuje wiele oddziałów , prawie w każdej
    dzielnicy.
    Ja mam "za sobą" testowanie kilku banków i już następnych mi nie trzeba.

    Czy chcesz mi doradzić lepszy bank ?