eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiING- skrajna niekompetencja.Re: ING- skrajna niekompetencja.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "EmBa" <e...@u...op.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ING- skrajna niekompetencja.
    Date: Sat, 6 Mar 2004 12:10:02 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 21
    Sender: e...@o...pl@multi.multisoft.com.pl
    Message-ID: <c2cbia$ota$1@news.onet.pl>
    References: <c2b1ir$eje$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: multi.multisoft.com.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1078571402 25514 195.116.43.25 (6 Mar 2004 11:10:02 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 6 Mar 2004 11:10:02 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:289587
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "apollo73" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:c2b1ir$eje$1@news.onet.pl...
    > Witam.
    >
    > Posiadam rachunek w ING od trzech lat i po raz kolejny przekonałem się o
    > niekompetencji pracowników tego banku.
    >


    Też miałem w ING założone konto, ale po podniesieniu przez bank kosztów
    obsługi konta (przede wszystkim chodziło o bankowość elektroniczną i
    przelewy) przy praktycznie zerowym oprocentowaniu, przeniosłem sie do innego
    banku. Kolega mój próbował "wiernie" trwać w ING, ale jak złożył w placówcwe
    banku polecenie przelewu, które jak się później dowiedział "uległo
    zniszczeniu" i środki nie zostały przelane (o czym poinformował go ktos
    telefonicznie po tygodniu od daty złożenia przelewu), to też im podziekował
    za współpracę.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1