eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiING wyciagi KK - problemRe: ING wyciagi KK - problem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news
    .tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ING wyciagi KK - problem
    Date: Sat, 17 Dec 2005 14:32:58 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 21
    Message-ID: <do145j$qg8$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <j...@4...com>
    Reply-To: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>
    NNTP-Posting-Host: auv158.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1134826484 27144 83.18.21.158 (17 Dec 2005 13:34:44 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 17 Dec 2005 13:34:44 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2527
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2527
    X-Antivirus: avast! (VPS 0550-4, 2005-12-16), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:372418
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik <r...@a...net.pl>
    > W ING zmieniano program do obsługi KK i część szczęśliwców
    > może zacząć dostawać wyciągi z KK na _adres zameldowania_,
    > a nie podany korespondencyjny.
    > Aby to zmienić, należy udać się do oddziału
    > (przez telefon nie da rady). Żenada.

    Już parę razy taki numer mi wycieli - jak tylko jest jakas ekstra
    akcja
    rozsylania czegos albo robia taką zmianę jak piszesz
    to adres korespondencyjny jest olewany - projektant zapomina ciągle
    o takim drobiazgu. Może wreszcie temu kto w ING zleca takie zmiany
    dobiorą się do tyłka.

    Ja zgłaszałem zawsze reklamacje przez INGonline - przysylali grzeczne
    przeprosiny na pismie i do nastepnego razu.
    Zamiast isc do banku i zmieniac poszedlbym do banku dac pisemna
    reklamacje z potwierdzeniem odbioru na kopii - niech sami poprawia
    i jeszcze na pismie przepraszają
    *** blad ***

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1