-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: "dead star" <s...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: INTELIGO/wniosek o zamkniecie racunku
Date: Sat, 29 Mar 2003 17:41:33 -0000
Organization: news.onet.pl
Lines: 48
Sender: s...@p...onet.pl@k2.netblok.pl
Message-ID: <b64iig$7st$1@news.onet.pl>
References: <b6410t$4qq$1@news.onet.pl> <b64844$i50$1@news.onet.pl>
Reply-To: "dead star" <s...@p...onet.pl>
NNTP-Posting-Host: k2.netblok.pl
X-Trace: news.onet.pl 1048956304 8093 217.8.188.162 (29 Mar 2003 16:45:04 GMT)
X-Complaints-To: a...@o...pl
NNTP-Posting-Date: 29 Mar 2003 16:45:04 GMT
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:233850
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
news:b64844$i50$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "dead star" <s...@p...onet.pl> napisał
w
> wiadomości news:b6410t$4qq$1@news.onet.pl...
>
> > Wyobrazcie sobie, ze trzykrotnie prosilem o przeslanie mi wniosku o
> > zamkniecie rachunku i do dnia dzisiejszego takowego nie otrzymalem
> natomiast
>
> W jaki sposób prosiłeś? Bo takowy formularz można zamówić u konsultanta,
po
> zalogowaniu.
I tak wlasnie zrobilem za pierwszym razem
Po raz drugi zamowilem formularz logujac sie do systemu i wysylajac maila z
menu pomocy
po raz trzeci prosilem o formularz kiedy zadzwolila do mnie konsultantka z
zapytanie o przyczyne zamykania konta
po raz czwarty zamowilem formularz dzwoniac do konsultanta po wczesniejszym
zalogowaniu sie
Cala procedure zamykania konta znam bo wczesniej zamykalem konto firmowe.
>
> Może być wysłany albo na adres e-mail albo pocztą na adres
korespondencyjny.
> Może masz wpisany nieprawidłowy adres e-mail w bazie?
Adres podalem prawidlowy bo wlasnie w tej chwili dostalem ten formularz na
maila
>
> > w dniu dzisiejszym w trakcie rozmowy telefonicznej z konsultantem
> > dowiedzialem sie o niczym nie wiedza itd wiadomo o co chodzi - kolejna
>
> Coś kręcisz. Takie zamówienia są zapisywane, konsultant widzi co było
> zamawiane i datę wysłania. Nie mogli "nic nie wiedzieć".
>
> > prowizja za kolejny miesiac. O czym to swiadczy pozostawiam bez
> komentarza.
>
> Nie układaj spiskowej teorii dziejów.
To jak mozna ko inaczej skomentowac ?
pzdrwm;
Krzysztof SZm
Następne wpisy z tego wątku
- 31.03.03 08:05 Bartol Partol
Najnowsze wątki z tej grupy
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
Najnowsze wątki
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...