eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiINTELIGO/wniosek o zamkniecie racunkuRe: INTELIGO/wniosek o zamkniecie racunku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "dead star" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: INTELIGO/wniosek o zamkniecie racunku
    Date: Sat, 29 Mar 2003 17:41:33 -0000
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 48
    Sender: s...@p...onet.pl@k2.netblok.pl
    Message-ID: <b64iig$7st$1@news.onet.pl>
    References: <b6410t$4qq$1@news.onet.pl> <b64844$i50$1@news.onet.pl>
    Reply-To: "dead star" <s...@p...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: k2.netblok.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1048956304 8093 217.8.188.162 (29 Mar 2003 16:45:04 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 29 Mar 2003 16:45:04 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:233850
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:b64844$i50$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "dead star" <s...@p...onet.pl> napisał
    w
    > wiadomości news:b6410t$4qq$1@news.onet.pl...
    >
    > > Wyobrazcie sobie, ze trzykrotnie prosilem o przeslanie mi wniosku o
    > > zamkniecie rachunku i do dnia dzisiejszego takowego nie otrzymalem
    > natomiast
    >
    > W jaki sposób prosiłeś? Bo takowy formularz można zamówić u konsultanta,
    po
    > zalogowaniu.
    I tak wlasnie zrobilem za pierwszym razem
    Po raz drugi zamowilem formularz logujac sie do systemu i wysylajac maila z
    menu pomocy
    po raz trzeci prosilem o formularz kiedy zadzwolila do mnie konsultantka z
    zapytanie o przyczyne zamykania konta
    po raz czwarty zamowilem formularz dzwoniac do konsultanta po wczesniejszym
    zalogowaniu sie

    Cala procedure zamykania konta znam bo wczesniej zamykalem konto firmowe.
    >
    > Może być wysłany albo na adres e-mail albo pocztą na adres
    korespondencyjny.
    > Może masz wpisany nieprawidłowy adres e-mail w bazie?

    Adres podalem prawidlowy bo wlasnie w tej chwili dostalem ten formularz na
    maila
    >
    > > w dniu dzisiejszym w trakcie rozmowy telefonicznej z konsultantem
    > > dowiedzialem sie o niczym nie wiedza itd wiadomo o co chodzi - kolejna
    >
    > Coś kręcisz. Takie zamówienia są zapisywane, konsultant widzi co było
    > zamawiane i datę wysłania. Nie mogli "nic nie wiedzieć".
    >
    > > prowizja za kolejny miesiac. O czym to swiadczy pozostawiam bez
    > komentarza.
    >
    > Nie układaj spiskowej teorii dziejów.

    To jak mozna ko inaczej skomentowac ?

    pzdrwm;
    Krzysztof SZm


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1