eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiITELIGO WALI W KLOCA !Re: ITELIGO WALI W KLOCA !
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!news.man.poznan.pl!n
    ews.nask.pl!polnews.pl!not-for-mail
    From: "sas" <s...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ITELIGO WALI W KLOCA !
    Date: Wed, 31 Dec 2003 23:12:00 +0100
    Organization: PolNEWS - http://www.polnews.pl
    Lines: 28
    Message-ID: <0...@p...pl>
    References: <bsrgq9$26la$1@link.cn.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: swift.atra.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: swift.atra.com.pl 1072908720 7061 194.181.190.181 (31 Dec 2003 22:12:00 GMT)
    X-Complaints-To: h...@p...pl
    NNTP-Posting-Date: 31 Dec 2003 22:12:00 GMT
    X-Original-NNTP-Posting-Host: 212.182.63.102
    X-Original-NNTP-Posting-From: w3cache.lublin.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:275745
    [ ukryj nagłówki ]

    >Jestem bardzo niezadowolony z tego Banku. Na kontyakt ze mna czekalem 3
    >tygodnie. Nic co chcialem tam nie zalatwilem.
    >Chcialem zalozyc rachunek. Przeslalem wymagane dokumenty w tym REGON. I nic
    >sie nie dzieje od 2 miesiecy.
    >Zadzwonilem to laskawie mi powiedzieli ze zle formulke napisalem. Bzdura
    >totalna. Potwierdzilem zgodnosc z oryginalem. Ale ni o to chodzi skoro im
    >sie nie podobalo to mogli poinformowac skad ja mam wiedziec ze cos nie tak
    >im pasuje.
    >
    >Generalnie NIE polecam INTELIGO. mBank dziala zdecydowanie lepiuej.
    >
    >
    A ja Ci powiem, że od początku istnienia INTELIGO jstem jego klientem i jestem
    bardzo zadowolony z usług tego banku. Generalnie szczerze polecam usługi
    INTELIGO, bo nie zawiodłem się na tym banku przez tak długi okres a to o czymś
    świadczy. A żeby było ciekawiej, jestem od zaledwie 3 miesięcy klientem mBanku
    i mam ich tak szczerze dość, bo procedura otwierania konta trwała prawie 2
    miesiące, a jak już otworzyli to cała dalsza droga przenoszenia limitów i
    jakość obsługi klientów to jedna wielka żenada. Przynajmniej jak dla mnie.
    Szczerze współczuję klientom mBanku. Musicie być chyba ludźmi o żelaznych
    nerwach. Ja się już tylko po 3 misiącach bycia ich klientem WYNOSZĘ stamtąd.
    Z pozdrowieniami
    SAS
    --
    ============= P o l N E W S ==============
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 01.01.04 16:44 Mark

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1