eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiIdeaBank / Pekao - aneksy umów - cisną cisną ale nie wycisną ;)Re: IdeaBank / Pekao - aneksy umów - cisną cisną ale nie wycisną ;)
  • Data: 2021-07-30 06:36:00
    Temat: Re: IdeaBank / Pekao - aneksy umów - cisną cisną ale nie wycisną ;)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:d6f9b03a-5744-4bb2-b7cc-a42ec80f518fn@g
    ooglegroups.com...
    czwartek, 29 lipca 2021 o 14:39:26 UTC+2 WAM napisał(a):

    >Popatrz, Ciebie nękają (ciekawe, czy jakby im zabronić marketingu to
    >by dalej wysyłali)

    to nie marketing.

    > a mi nawet aneksu nie przysłali.
    >Nawet się upomniałem - odpowiedź, że jak nie ma to nie będzie.

    Rozejrzyj sie - moze jednak wyslali?

    >Pyranie, czy bardziej to "ideowe" czy "żubrowe"? ;>
    >Ciekawe jakie im kryteria przyświecają, czy np. lion's im się nie
    >lpodoba i wszystkich na bruczek?
    >Byłoby to durne, ale czego się po żubrze spodziewać?

    A po co im klienci ? Kredytobiorcy sa dobrzy, bo przynosza zysk, moze
    jacys premium sa dobrzy, a reszta sp* :-)

    Ciekawe, czemu Ciebie nie ... wypowiedza, i stwierdza, ze przeciez
    wielokrotnie proponowali aneks, ale nie chciales,
    czy jestes pożądanym klientem.
    A moze masz jakąs lokate, IKE, czy czego tam jeszcze nie wypowiadaja ?

    J.