eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiIle można czekać na umowę z mBanku?Re: Ile można czekać na umowę z mBanku?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.gazeta.pl!not-
    for-mail
    From: "Michał Olszewski" <x...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ile można czekać na umowę z mBanku?
    Date: Thu, 1 Apr 2004 15:35:33 +0000 (UTC)
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 20
    Message-ID: <c4hcs5$sq8$1@inews.gazeta.pl>
    References: <c4cehu$8ls$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pa195.internetdsl.tpnet.pl
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1080833733 29512 172.20.26.239 (1 Apr 2004 15:35:33 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 1 Apr 2004 15:35:33 +0000 (UTC)
    X-User: xmisiox
    X-Forwarded-For: 194.149.231.52
    X-Remote-IP: pa195.internetdsl.tpnet.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:292881
    [ ukryj nagłówki ]

    Ja w Inteligo czekam na umowę już ok. 2 lata :) Kiedyś zakładałem sobie u
    nich konto indywidualne, wypełniłem i wysłałem wniosek, oddzwonili aby
    potwierdzić itd. A potem cisza... Dałem sobie spokój, mam 2 ror-y w innych
    bankach, poradzę sobie. Ale ostatnio postanowiliśmy założyć sobie z żoną
    konto wspólne. Mój wybór padł na Inteligo (z różnych względów, nie czas i
    miejsce na ich referowanie). Wypełniliśmy wniosek, oddzwonili. I co się
    okazuje? - znaleźli niezgodność adresu korespondencyjnego (w międzyczasie
    zdążyłem się przeprowadzić, a u nich w systemie cały czas figuruję jako
    klient). Dowcipnisia z infolinii poradziła mi abym się zalogował
    (identyfikatorem i hasłem, których przecież nie dostałem!) i zmienił dane
    osobowe. Na moją sugestię że to raczej niemożliwe, poradzono mi wypełnienie
    formularza zmiany danych osobowych i dostarczenie do biura Inteligo. Ale w
    tym formularzu też trzeba podać dane takie jak np. numer konta i
    identyfikator klienta, których przecież nie mam!!! Chyba ich poproszę
    grzecznie o anulowanie tego konta zakładanego 2 lata temu, być może problem
    się rozwiąże (o ile oczywiście będzie to możliwe).
    Bareja to pikuś.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1