  • Data: 2004-08-31 10:06:22
    Temat: Re: Indywidualne Konta Emerytalne w Banku Pekao SA
    Od: "Radian" <n...@n...non> szukaj wiadomości tego autora

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:ch1glq$4u4$1@news.onet.pl...
    > We wrześniu Bank Pekao SA wprowadzi do swojej oferty programy IKE oparte o
    > dwa typy produktów. Pierwszy, opracowany wspólnie z Pioneer Pekao TFI to
    > typowy produkt inwestycyjny. Drugi o charakterze
    > inwestycyjno-ubezpieczeniowym przygotowany został we współpracy ze spółką

    Przy okazji. Może mi ktoś wyjaśnić dlaczego te cholerne IKE czy też Fundusze
    emerytalne pobierają prowizję od wkładów skoro obracają moimi (*) pieniędzmi
    (vide banki) i pewnie nieźle na tym zarabiają ? IMHO to jawne cwaniactwo.

    *) Teoretycznie, bo nie korzystam i nie zamierzam korzystać.

    --

    Radoslaw Krzyzan , pl.communicator@radek