    From: Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\) <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Indywidualne Konta Emerytalne w Banku Pekao SA
    Date: Wed, 1 Sep 2004 13:31:06 +0200

    ~WD z adresu: <j...@c...barg.sv> napisał(a):

    > http://www.mbank.com.pl/przewodnik/pytania/faq.html?
    32,1#463

    Właśnie jestem po lekturze regulaminu mSkarbca. Niestety nie jest to dla
    mnie takie oczywiste. Diabeł, jak zwykle, tkwi w szczegółach.
    Tzn. można dokonywać konwersji pomiędzy funduszami ale nie jestem pewien co
    do tego, czy będzie się to zawsze odbywało bez opłaty w wysokości 150 PLN.
    Z regulaminu wynika, że mogę dokonywać konwersji pomiędzy funduszami, z
    którymi zawarłem umowę. Jeżeli z jakimś funduszem nie zawarłem umowy,
    konwersja do tego funduszu będzie traktowana jako wypłata transferowa. I tu
    nasuwa się pierwsze pytanie:

    1. W jaki sposób zawrzeć umowę jednocześnie z wszystkimi czterema
    funduszami? Nabycie otwierające robi się dla jednego konkretnego funduszu i
    zaznaczenie check-boxa o zawarciu umowy oznacza, że zawieram umowę z tym
    jednym funduszem a nie wszystkimi.

    Regulamin mówi, że jeżeli w ciągu miesiąca od zawarcia umowy nie wpłacę do
    funduszu minimalnej wpłaty (400 PLN), fundusz automatycznie rozwiąże ze mną
    umowę. To rodzi drugie pytanie:

    2. Jeżeli już, w jakiś sposób, którego jeszcze nie znam, zawrę umowę ze
    wszystkimi funduszami, to czy po miesiącu fundusze, do których na razie nie
    będę miał ochoty wpłacać/konwertować środków, pozrywają ze mną umowy? Jeżeli
    po tym fakcie będę chciał do nich przekonwertować środki, zostanie to
    potraktowane jako transfer, ze wszystkimi tego konsekwencjami?

    Zainteresowanym podaję link do regulaminu:
    https://form.mbank.com.pl//FI/PDF/IKE_UMOWA.PDF

    Liczę na to, że rozwiejecie moje wątpliwości, bo chciałbym się tymi
    funduszami pobawić ;-)

    --
    *Pozdrawiam*
    *Piotr Hołda*