  • Data: 2003-06-04 07:39:04
    Temat: Re: Info do pracy mgr
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"
    > Do millenetu to nie wiem jaki jest mail (jest poczta wewnetrzna), ale
    > zobacz np tutaj:
    > http://www.bankmillennium.pl/?_c=147

    infolinia dla nowych: 0 801 12 1000
    Millennium to jedyny bank ktory nie udostepnia zadnego adresu e-mail i
    trzeba do nich dzwonic lub skladac zapytania na pismie. Dopiero jak sie
    otworzy millenet to z niego mozna wysylac reklamacje i zapytania, ktorych
    jedynym skutkiem jest podziekowanie za uwagi. Konkretnie odpowiadaja jedynie
    jak nie jest to zwiazane z jakims ich bledem
    Nigdy nie odpowiedzieli mi dlaczego prowadzą taką politykę - biedny ten
    pan dyrektor którego wskazał AMRA, jak wszystkie elektronicznie podpisane
    (wazne) pisma zaczna splywac do niego, bo tylko jego adres e-mail wystawili
    ;-))
    *** blad ***