    From: A_Zet <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Informacja na temat LG Petro Bank ROR
    Date: Wed, 06 Aug 2003 18:44:56 +0200
    Sender: s...@p...onet.pl@adek.88net.trzepak.pl

    Dnia 6 Aug 2003 17:13:41 +0200, "k...@p...onet.pl"
    <k...@W...onet.pl> napisał(a):

    [...]

    >minusy:
    >likwidacja maestro i mastercard. Maestro bym przezyl, ale MasterCard :(((
    >zmiana nr rachunku. Dla niektorych to moze byc problem ze zmiana nr rachunku.
    >mniejszy limit w bankomacie do gotowki
    >
    >plusy:
    >zmiejszenie oplat za prowadzenie
    >wieksza liczba bankomatow
    >dostep do internetu
    >wiekszy limit karty MasterCard
    >wieksza liczba placowek
    >

    >Debet ma zostac.
    >
    >Wszystko to podane na infolini dotyczace konta ROR standart. O inne nie pytalem.

    Widac ze sezon ogorkowy i zapotrzebowanie na optymizm w narodzie
    wzroslo. Czyli kto to jest optymista? Ano widzi szklanke pelna
    w polowie... Te rewelacje podane przez Ciebie spowodowaly,
    ze praktycznie wszyscy dotychczasowi klienci LG ROR ale w internetowej
    wersji czyli LGnet juz dawno opuscili ten tonacy okret. :-) Bedac
    w posiadaniu tej Twojej informacji od miesiaca. :-)))
    A najwytrwalsi uczynia to gdy im Nordea wybije z glowy posiadanie
    dwoch rownolegle obowiazujacych TOIP. Czesc wrocila skad przyszla
    czyli do mBanku, a druga czesc zamienila te Twoje 'plusy' na VW. No
    i jest oczywiscie grupa mieszana :-) do ktorej ja sie zaliczam: jedna
    noga w mBanku, a druga w VW.

    Bo my jak sie okazuje pesymisci: nam zwiekszono oplaty za prowadzenie
    z 0 zl. do 3 przy dodatkowej oplacie "tylko" 20 zl/mies za token,
    bedziemy placic za przelewy 0,60 zl. zamiast dotychczasowych 0,00,
    obnizone oprocentowanie srodkow biezacych. No, ale skoro Ty uwazasz,
    ze warto za te cene miec ROR internetowy, ktory mysmy do tej pory
    mieli za darmo i z wiekszym oprocentowaniem srodkow, no to fajnie ze
    tak uwazaja ci, ktorzy nie korzystali z dostepu internetowego (a teraz
    beda mogli...). :-) Bo maja to zapisane w plusach. :-)))

    --
    Adek