  • Data: 2011-05-06 08:08:32
    Temat: Re: "Inne zdarzenia lsowe" - definicja
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ipui50$e9n$1@news.onet.pl...

    > Ehhhh. Świat nie jest stworzony dla osób dociekliwych :/

    W drafcie umowy kredytowej znalazłem taki punkt:

    Bank ma prawo do kontroli stanu zabezpieczenia i weryfikacji jego wartości
    poprzez uzyskiwanie niezbędnych informacji, możliwości inspekcji i oceny
    stanu przedmiotu zabezpieczenia zarówno przez pracowników Banku jak i
    powołanych przez Bank ekspertów w całym okresie kredytowania.

    Gdzieś w gazecie wyczytałem, że jak wynajmuję komuś mieszkanie to nie mam
    prawa do niego wejść. Nawet jak zalewa sąsiadów to tylko z policją więc
    według mnie wynajmując nie jestem w stanie zagwarantować wymaganego przez
    ten punkt prawa banku.

    Jest też gdzieś tam w umowie moje oświadczenie, że umowa nie jest sprzeczna
    z innymi zawartymi przeze mnie umowami.

    Na moją uwagę, że według mnie umowa blokuje mi możliwość wynajęcia
    kupowanego mieszkanie do czasu spłaty całego kredytu uzyskałem znaną mi skąd
    inąd odpowiedź, że 'niby tak to jest napisane, ale praktyka jest odmienna i
    jeszcze się nie zdarzyło, aby bank wysyłał eksperta do wynajmowanego
    mieszkania aby sprawdzić jego stan i proszę mi wierzyć ludzie wynajmują
    kupione na kredyt mieszkania i jeszcze nie było z tym problemu' - ręce
    opadają.

    A ich tłumaczenie jest takie, że to nie oni układają tę treść - to góra i
    mam to traktować jako formalności.

    Do kwestii 'inne zdarzenia losowe' dotrę prawdopodobnie gdzieś we wrześniu.

    To jest mój pierwszy kontakt w życiu z kredytem i już mam serdecznie dość.
    P.G.