    From: "cyberspider" <c...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Integrum BG-] Dziwne - problem z systemem E-Integrum?
    Date: Fri, 7 Feb 2003 18:46:20 +0100

    Witam,

    U mnie tez nie dzialalo z poczatku. Dzwonilem do nich na okraglo aby
    odblokowac dostep. Teraz jest O.K. Nie mam pojecia co bylo powodem poprawy,
    bo zmienilem w miedzyczasie system z win2k pro na winxp pro z sp1, zmienilem
    tez IE na wyzsza wersje, wiec trudno powiedziec co moglo spowodowac poprawe.
    Zdarza sie ze wyskoczy blad, ale sporadycznie.

    Pozdr. Adam Obiedzinski