  • Data: 2004-08-18 14:45:39
    Temat: Re: [Integrum] Przelew PILNY - a jednak!
    Od: "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hmm jak na razie w nowej TOiP obsługa zleceń stałych oraz przelewy
    > realizowane w ramach zleceń stałych są bezpłatne, więc nie panikuję
    ;-)

    Heh, ale płacisz za modyfikacje zlecenia! Dużo masz płatności w
    stałych terminach i ze stałą kwotą? Ja nie bardzo... Chyba tylko rtv.

    > - LukasBank (ale znów problemy z obsługą kart - off-line).

    A gdyby na kartach mi nie zależało, to dla samych przelewów da sie
    wytrzymać? To jeden z kilku banków, który ma oddział w pobliskim
    mieście - tu gdzie mieszkam, to niestety prowincja, i mam niewiele
    klasycznych banków do wyboru.

    Grzexs