eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiIntegrum - czy działa tak świetnie?Re: Integrum - czy działa tak świetnie?
  • Data: 2003-09-16 16:13:49
    Temat: Re: Integrum - czy działa tak świetnie?
    Od: "Zbynio" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Waldemar Zurowski <b...@x...hell.hell.pl> napisał(a):

    > "Grzexs" <g...@g...pl> writes:
    >
    > > nic. Czyżby działało tak świetnie? Albo może tak mało ludzi to ma...
    >
    > Mam od kilku lat, ale jako skarbonke i jako zapasowa karte - wlasnie z
    > powodu, ze karta to Maestro.
    >
    > Wrazenie ogolne b. pozytywne, ale nie korzystam z tego konta zbyt
    > intensywnie. Zadowolony jestem wlasnie z powodu tokena i tego
    > 'sznureczkowego' pokrowca na token - dzieki temu ten drugi sie nie
    > kurzy :)

    >
    > > Ichnia strona działa zupełnie nieźle, o ile mogłem to ocenić po
    > > pobieżnej ocenie - jest jasna i zrozumiała.
    >
    > A poprawili te strone, zeby poprawnie dzialala z Mozilla
    > i Netscape >=6. Mi brakowalo menu po lewej stronie - bez niego nie
    > mozna praktycznie nic zrobic.
    >
    > Na szczescie dalo sie to poprawic lokalnym plikiem CSS, ktory
    > nadpisywal wartosci pobierane ze stron banku.
    >
    > Waldemar


    Mam od kilku lat te konto. Jeżeli przyjżeć się szczgółowo, to nie jest tak
    pięknie.
    1. stałe zlecenia po modyfikacji ciągle są nadal widoczne;
    2. alarmy to cała epopeja; częsć z nich wogóle niedziała np. alarm płatnosci
    emailowy nigdy nie działał;
    3. alarmy wysyłane SMS-em kiedys wogóle nie działały; obecnie często nie
    działają, i dopiero po kilkurotnej interwencji na różnych szczeblach
    zaczynają działać;
    4. w sierpniu nie działały alarmy SMS, a miałem kilka ustawionych, po
    kilkukrotnej interwencji dzisiaj otrzymuję co chwilę wszystkie zaległe SMS-y,
    chociaż są już dawno nieaktualne;
    5. nikt w banku (nawet twórcy opramownaia) nie monitoruje poprawnosci
    działania aplikacji;
    6. w menu po lewej stronie jest nie wszyskie funkcje są czynne;
    7. na głównej stronie Integrum ares emailowy jest nieporawny;
    8. często aplikacja nie chciała przyjmować kodu z tokena mimmo,że był
    poprawny; wpisanie ponowne tego samego kodu pomagało;
    9. nadal co pewien czas aplikacja wykrywa jakis błąd i nas niby wyrzuca z
    zalogowania; wtedy wystarczy klawisz BACKSPACE lub przewinąć na wsteczną
    stronę i już jest wporządku.
    Czy mam przytaczać więcej takich kwiatków?
    A tak w ogóle do jest fajne konto, bo ma ustawiane alarmy informujące o
    stanie i płatnosciach na koncie. Pod waruniem,że te alarmy działają.

    Zbynio

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1