eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki"Inteligentna" rozmowa z Idea Bankiem.Re: "Inteligentna" rozmowa z Idea Bankiem.
  • Data: 2015-03-09 19:11:38
    Temat: Re: "Inteligentna" rozmowa z Idea Bankiem.
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości
    news:mdkelv$ouj$1@node1.news.atman.pl...

    [cut]

    > Powiedziałem panience,że się nigdzie nie wybieram, tym bardziej gdy nie
    > wiem w jakiej sprawie, być może gównianej. I kazałem pani pozdrowić twórcę
    > procedury, która nie pozwala powiedzieć klientowi, po co się do niego
    > dzwoni.
    >

    :) A ja odniosłem całkowicie niespodziewany skuces w kontaktach
    z ideabankiem. W czasie którejś z rozmów molestacyjnych, rutynowo
    i bez nadzei poprosiłem o zaprzestanie procederu. Panienka, z mieszaniną
    oburzenia i politowania zapytała, czemu nie zgłaszałem takiej woli. Droga
    pani, ileż to razy... ale nic, ona zaznaczy w systemie i będzie git.
    Jaaaasne ;> A teraz najdziwniejsze: od jakichś 2 miesięcy mam spokój! :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1