  • Data: 2002-02-05 15:34:59
    Temat: Re: Inteligo...
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mariusz Marchewka" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:a3osbp$ivv$1@news.tpi.pl...

    > Ciekaw jestem czemu Inteligo sądzi, że te 0,99zł za kartę będzie pobierać
    > dla mojego dobra...

    Za moja nie bedzie bo ja przed chwila zamknalem. Przypuszczam, ze to samo
    zrobi co najmniej 40% klientow, ktorzy maja jednoczesnie konto firmowe z
    karta i indywidualne z karta, albo z jakiegos innego powodu wiecej niz jedna
    karte. W ogole to pomysl oplaty ze elektrona wydaje mi sie dziwny. Moze to
    juz skrzywienie wynikajace z dlugiego uzywania kart mBankowych ?
    No coz mam wrazenie, ze takie zmniejszenie ilosci kart w zaden sposob nie
    bedzie dla Inteligo zjawiskiem negatywnym, raczej obojetnym. W sumie jedna
    karte pewnie kazdy sobie zostawi, wiec strat nie widac. Zysku tez nie, bo
    przy wznowieniu karty i tak bylyby platne, wiek kosztow by specjalnie chyba
    nie generowaly. Natomiast jak "drobnica" w ogole pozamyka rachunki, to
    pewnie spowoduje to spadek kosztow.

    marekzet