eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligoRe: Inteligo
  • Data: 2004-11-17 17:34:12
    Temat: Re: Inteligo
    Od: "Homer Simpson" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    k...@v...pl napisał(a):

    > Jak napiseś buraku tobie odpowiada taki sposób potwierdzania-8:00 zlecenie
    > przelewu, o 20:30 telefon z prośbą potwierdzenia?,a pieniądze potrzebne są na
    > inwestycyjnym na dziś.

    Po pierwsze odpowiadając na pytanie, które padło o podstawę prawną:
    Regulamin konta § 31 2. Bank zastrzega sobie prawo telefonicznej weryfikacji
    zlecenia płatniczego przed jego wykonaniem. W przypadku braku możliwości
    potwierdzenia w/w zlecenia Bank zastrzega sobie prawo do wstrzymania jego
    realizacji do momentu uzyskania potwierdzenia.
    Po drugie prośba o potwierdzenie przelewu następuje zwykle przed jego
    realizacją, co wskazywałoby na to, że przelew został zlecony na dzień
    następny. Dlaczego tak? Albo sama tak ustawiłaś, albo tak funkcjonuje opcja
    Inwestycje, co też zapewne wynika z zapisów regulaminowych np. PKO Credit
    Suisse, bo te fundusze i żadne inne są dostępne w Inteligo. A regulaminy
    dobrze czytać, żeby wiedzieć na czym się stoi a nie rzucać mięsem.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1