eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo › Re: Inteligo
  • Data: 2006-02-19 21:17:35
    Temat: Re: Inteligo
    Od: "Novy" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Czy w niedziele mozna sie zalogowac do Inteligo? Cala niedziele probuje sie
    > zalogowac i pusta strona. Na stronie nie ma doslownie zadnej informacji!!!!!
    > Sporadycznie sie loguje a nie pamietam czy w regulaminie jest mowa, ze
    > serwis dziala tylko w dni robocze.

    Inteligo od soboty nie dziala poprawnie.
    A dokladnie mowiac nie dziala zestawienie:
    inteligo + neostrada + internet expolorer
    jezeli IE zastapimy np Firefoxem to wszytko funkcjonuje poprawnie.

    Oficjalna odpowiedz z infolinii: "jest problem we wspolpracy IE i SSL przy
    dostepie przez neostrade; rada: wylacznie SSL 2.0 i wlaczenie SSL 3.0 oraz TSL"
    Oczywiscie g..... prawda bo:
    1. wyzej wymieniona rada ma sie nijak do rzeczywistosci i nic nie zmienia
    2. przed okresem "konserwacji" wszystko chodzilo OK
    3. inne strony szyfrowane (banki rowniez) na IE z SSL 2 i 3 chodza bez problemu

    Wniosek: wina lezy po stronie software inteligo. Nie dochodzi nawet do polaczeni
    a z osrodkiem weryfikacji (seal.verisign.net) wiec nie ma mozliwosci nawiazania
    polaczenia szyfrowanego. A jak to sie ma do problemow IE i neostrada - nie mam
    pojecia.




    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1